VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe www.varn.ee (edaspidi E-pood) omanik on OÜ Varn (registrikood 12933406) (edaspidi müüja), asukohaga Putuka tee 19, Vääna-Jõesuu küla, Harku vald 76909, Harjumaa.

1.     Üldtingimused

1.1. E-pood müüb müüja poolt maale toodud Homestead House, Old Red Barn, Cling ON tootesarjade tooteid, Enzypin ja Home Strip puhastusvahendeid ning erinevid sisustustooteid (edaspidi Tooted).

1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.varn.ee asuva E-poe omaniku Müüja vahel seoses E-poest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Müüja annab muudatustest teada internetileheküljel www.varn.ee. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

1.4. Müüja andmed:

Varn OÜ
Putuka tee 19, Vääna-Jõesuu küla,
Harku vald 76909, Harjumaa
Reg. nr. 12933406
KMKR nr. EE102133668
Telefon +372 58836100
E-mail: info@varn.ee

2. Hinnad

2.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

2.2. 3.3. Kui Poe haldaja on E-poes muutnud hindu peale kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

3.Tooted

3.1. E-poes kuvatavad Tooted on reeglina laos olemas. Nimetatud Toodete saadavust ei tagata, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega programmides.

3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode Müüjal puudub, ei ole E-poel võimalik antud tellimust täita. Antud juhul tagastatakse Kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumisest või antakse Kliendile võimalus tellitav toode asendada.

3.3. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega.

4. Ostu sooritamine

4.1. Klient valib E-poes välja soovitud Toote, valib soovitud suuruse ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa korvi”.

4.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil klikkida Ostukorvi ikoonil või nupul “Vaata ostukorvi“.

4.3. Sooduskupongi rakenduseks sisestab Klient vastavasse kasti sooduskoodi ning klikib “Kasuta kupongi”

4.4 Ostu sooritamiseks klikib Klient nupul “Mine maksma”

4.5 Ostu eduka soorituse kohta tuleb kliendi e-posti aadressile vastavasisuline teade.

4.6. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.

4.7. Klient valib tarnemeetodi ning maksab tellimuse eest internetipangas e-kirjana saabunud tellimuse kinnituse tellimuse numbri alusel pangaülekandega või läbi Maksekeskuse pangalingi.

4.7.1. Pangaülekandega tasutud tellimused täidetakse tellimuse summa täielikul laekumisel Müüja arveldusarvele.

4.7.2. Maksekeskusega tasumisel:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
  • Maksa hiljem lahendused: Indivy Slice 3, Liisi ID, Finora krediit
  • Visa/Mastercard kaardimaksed
  • Soome pangalingid: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
  • Läti pangalingid: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
  • Leedu pangalingid: Swedbank, SEB ja Luminor

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

4.9. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

5. Kohaletoimetamine

5.1. Kliendil on võimalik valida erinevate Toote kohaletoimetamise viiside vahel. Toote kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud postiteenusest.

5.2. Valides kohaletoimetamise viisina Itella SmartPOST pakiautomaadi, jõuab Toode Kliendi poolt valitud pakiautomaati 14 tööpäeva jooksul peale arve summa laekumist Varn OÜ arveldusarvele. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega,  mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva.

5.3. Klient on kohustatud säilitama  punktis 5.2. nimetatud SMS teate kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni. Kliendil on võimalik Toode  vajadusel ümber vahetada või tagastada, kasutades selleks samas SMS-is olnud tagastuskoodi.

5.4. Valides kohaletoimetamise viisina Omniva pakiautomaadi, jõuab Toode Kliendi poolt valitud pakiautomaati 14 tööpäeva jooksul peale arve summa laekumist Varn OÜ arveldusarvele. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega,  mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Omniva pakiautomaadid asuvad valdavalt õues, Klient on teadlik, et toote kvaliteedi muutuste eest seoses erinevate kliimatingimustega (külma- ja kuumakraadid) Müüja vastutust ei kanna.

5.5. Valides kohaletoimetamise viisina DPD pakiautomaadi, jõuab Toode Kliendi poolt valitud pakiautomaati 14 tööpäeva jooksul peale arve summa laekumist Varn OÜ arveldusarvele. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega,  mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. DPD pakiautomaadid asuvad valdavalt õues, Klient on teadlik, et toote kvaliteedi muutuste eest seoses erinevate kliimatingimustega (külma- ja kuumakraadid) Müüja vastutust ei kanna.

5.6. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

5.7. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või  -õigsusest.

5.8. Juhul, kui  Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klient kohustatud sellest E-poodi teavitama,  saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: info@varn.ee või helistades +372 58836100

5.9. Valides kohale toimetamise viisiks Tulen ise järgi, on Klient teadlik, et müügiesinduse tavapärased lahtioleku ajad võivad personali puhkuste või muude muutuvate asjaolude tõttu muutuda. Selle kohta edastab Müüja info sotsiaalmeedia kontodel. Ise järgitulek tuleb Müüjaga eelnevalt kokku leppida.

5.10. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome, Läti, Leedu. Väljaspool eelevalt mainitut on kaupa võimalik saata eelneval kokkuleppel Müüjaga ning Ostja poolt täielikult tarnekulu tasumisel teistesse riikidesse.

6. Tellimuse tagastamine ja ümbervahetamine

6.1. Kliendil on õigus tellimusest põhjust avaldamata 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud Toode/Tooted ümber vahetada või tagastada. Nimetatud 14 päevane tähtaeg algab alates hetkest, mil Klient Tellimuse kätte saab.

6.2. Toodete tagastamiseks/vahetamiseks tuleb Müüjale esitada taganemisavaldus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisavaldust saab esitada järgnevalt:

§ Saates vabas vormis ühemõttelise toote fotot sisaldava e-kirja aadressile info@varn.ee

Müüjale saabunud tagastusi aktsepteeritakse üksnes koos vabas vormis taganemisavaldusega ja fotoga

6.3. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

6.4. Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. Müüjal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

6.5. Ümbervahetatav või tagastatav Toode ei või olla kahjustunud, Toode peab olema originaalpakendis.

6.6. Tagastada ei saa avatud pakendiga Tooteid.

6.7. Müüja tagastab Kliendile ostusumma 14 päeva jooksul alates tagastamisavalduse saamisest ning tagastatava kauba kättesaamisel. Tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt Klient tagastatava tellimuse eest tasus.

6.8. Tellimuse tagastamise korral tagastab Müüja Kliendile kogu lepingu alusel saadud summa, sealhulgas Kliendi tasutud tellimuse kättetoimetamiskulu. Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt ja tellimusele on lisandunud kättetoimetamiskulu, võib Müüja tagastada kättetoimetamiskulu proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga. Kui ostja on sõnaselgelt valinud e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea E-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

6.9. Tagasimakse laekub Kliendi pangakontole hiljemalt järgmisel pangapäeval. Krediitkaardiga maksmise puhul vastavalt Kliendi panga tingimustele.

6.10. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

7. Vastutus

7.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

7.2. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.

7.3. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.

7.4. Klient kohustub tutvuma Varn koduleheküljel (www.varn.ee) välja toodud infoga toodete kasutamise kohta. Eestikeelsed kasutusjuhendid toodetele on välja toodud iga toote juures Varn e-poes eraldi.

7.5. Müüja ei vastuta toodete mittesihtotstarbelisest kasutamisest või valesti kasutamisest tekkinud kahjude eest.

8. Kasutamistingimused ja nende muutmine

8.1. E-poes registreerudes või ostu sooritades nõustub Klient E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.

8.2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.

8.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

8.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud  Toote hind ekslik.

9. Pretensiooni esitamise õigus

9.1. E-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

9.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@varn.ee

9.3. E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

9.4. Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab E-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

9.5. E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

10. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

10.1. E-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

10.2. E-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

10.3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

11. Vaidluste lahendamine

11.1. Kui ostjal on E-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@varn.ee

11.2. Kui ostja ja E-pood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja E-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

11.3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

12. Klienditugi

12.1. Klienditoe telefon on +372 58836100 avatud tööpäeviti kl 10:00-18:00 ja e-posti aadress on info@varn.ee
Samuti võib kontakteeruda läbi Varn OÜ-le kuuluvate sotsiaalmeediakanalite. Kirjadele vastamine toimub tööpäeviti kell 10:00-18:00 ning hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. Mitte Varn OÜ põhitegevusega seotud kirjadele jätame õiguse mitte vastata.

Riiklikel pühadel, puhkustel ning nädalavahetustel on klienditugi suletud.